احمد صادقی در جمع اصحاب رسانه با بیان عدم اطلاع عده زیادی از مردم از نحوه هزینه کرد درآمد موقوفات افزود: بسیاری از فعالیت های اوقاف که در جهت اجرای نیت واقفین انجام می گیرد برای مردم ملموس نیست که این امر با همکاری رسانه ها، قابل ارائه است.
وی افزود: صدا و سیما و مطبوعات بازوان قدرتمندی برای سازمان اوقاف و امورخیریه هستند که می توانند به احیای این سنت حسنه کمک شایانی کنند.
وی در ادامه به لزوم گسترش فرهنگ وقف در جامعه اشاره کرد و گفت: گسترش این فرهنگ می تواند زمینه ساز ارائه بهتر خدمات اجتماعی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی در جامعه باشد که این امر نیاز به سرمایه گذاری، برنامه ریزی و تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت دارد و به طور یقین تحقق این مهم منوط به همفکری و همیاری مردم، مسئولان و خصوصا اصحاب رسانه خواهد بود.
صادقی یادآور شد:روابط عمومی در عصر حاضر حرف اول را در توسعه فرهنگی جامعه می زند و کسی موفق تر است که عملکرد خود را به شکل مطلوب انعکاس دهد.
وی خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر و با تغییر نگرش سازمان اوقاف و امورخیریه به امر اطلاع رسانی، خصوصا با تدابیر مدیر کل محترم روابط عمومی سازمان جناب آقای ربیعی تعامل بسیار خوبی بین سازمان و رسانه ها به وجود آمده که این مهم در پویایی و اقبال بیشتر مردم به سنت حسنه وقف تاثیرگذار بوده است.
صادقی در مورد اطلاع رسانی هفته وقف به پخش منظم و مداوم تیزرها و ویژه برنامه های وقف اشاره کرد و گفت: استان یزد در زمینه تبلیغ فرهنگ وقف در صداو سیما رتبه اول را در کشور دارا است.
وی پخش حدود 30 تیزر تلویزیونی،35 تیزر رادیویی، تهیه بیش از 10 گزارش خبری، دو ویژه برنامه رادیویی،چهار ویژه برنامه تلویزیونی و همچنین پخش هشت قسمت مستند وقف، از جمله فعالیت های روابط عمومی در حوزه صدا و سیما عنوان کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا